Professional Organizing

Heeft u behoefte aan overzicht, structuur en meer tijd voor uw werk en zeker ook privé? Is uw werkplek een chaos en kunt u niets meer vinden? Weet u niet meer waar te beginnen? Wilt u meer ontspannen vanuit het vertrouwen dat uw werk goed geregeld is? Ik help u hierbij, op een manier die bij u past.

Het doel van mijn aanpak:

  • U hoeft niet meer te zoeken naar spullen en documenten. U vindt wat u nodig heeft.
  • U heeft overzicht over uw taken en krijgt weer rust in uw hoofd.
  • U weet waar uw prioriteiten liggen, zodat u effectief kunt werken.
  • U bent de baas over uw eigen tijd en ruimte. 
  • U heeft weer het vertrouwen dat aan alle zaken is gedacht. Alles is goed voorbereid en goed geregeld.

Oorzaken van het gebrek aan overzicht kunnen zijn:

  • Hoge werkdruk. De hoeveelheid werk is zo overweldigend dat u psychische druk ervaart en/of niet meer productief kunt zijn.
  • Een gezin dat veel aandacht vraagt.
  • Ziekte.
  • Het wegvallen van de persoon die altijd de administratie heeft gedaan.
  • Geen talent voor organiseren.

 Als professional organizer kan ik u op verschillende manieren helpen, bijvoorbeeld met:

  • Kortdurend advies/coaching om overzicht te krijgen in complexe situaties.
  • Regelmatig advies en ondersteuning bij het opzetten en bijhouden van bijvoorbeeld een administratie.
  • Time management.
  • Het zorgen voor een opgeruimde kamer of huis.
  • Advies en begeleiding bij verhuizing.
  • Boedelafwikkeling na overlijden.

Ik ben aangesloten bij en werk volgens de beroepscode van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers.