Heeft u behoefte aan overzicht, structuur en meer tijd voor uw werk en zeker ook privé? Is uw werkplek een chaos en kunt u niets meer vinden? Weet u niet meer waar te beginnen? Wilt u meer ontspannen vanuit het vertrouwen dat uw werk goed geregeld is? Ik help u hierbij, op een manier die bij u past.
Het doel van mijn aanpak:
- U hoeft niet meer te zoeken naar spullen en documenten. U vindt wat u nodig heeft.
- U heeft overzicht over uw taken en krijgt weer rust in uw hoofd.
- U weet waar uw prioriteiten liggen, zodat u effectief kunt werken.
- U bent de baas over uw eigen tijd en ruimte.
- U heeft weer het vertrouwen dat aan alle zaken is gedacht. Alles is goed voorbereid en goed geregeld.
Oorzaken van het gebrek aan overzicht kunnen zijn:
- Hoge werkdruk. De hoeveelheid werk is zo overweldigend dat u psychische druk ervaart en/of niet meer productief kunt zijn.
- Een gezin dat veel aandacht vraagt.
- Ziekte.
- Het wegvallen van de persoon die altijd de administratie heeft gedaan.
- Geen talent voor organiseren.
Als professional organizer kan ik u op verschillende manieren helpen, bijvoorbeeld met:
- Kortdurend advies/coaching om overzicht te krijgen in complexe situaties.
- Regelmatig advies en ondersteuning bij het opzetten en bijhouden van bijvoorbeeld een administratie.
- Time management.
- Het zorgen voor een opgeruimde kamer of huis.
- Advies en begeleiding bij verhuizing.
- Boedelafwikkeling na overlijden.
Ik ben aangesloten bij en werk volgens de beroepscode van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers.